zaterdag 31 augustus 2013

Mister Monkey

Hallo allemaal,

Mijn metekind viert binnenkort zijn tweede verjaardag en ik vond dat ik een knuffel voor hem moest haken.
Maar wat dat was de vraag.
Een tijdje geleden had ik een aapje gemaakt voor een babyborrel.
Toen dacht ik ja een aap dat moet het worden maar ik wou hem natuurlijk in een groter formaat.
Omdat ik hier geen patroon van had ben ik maar beginnen proberen en toen stond er plots een patroon op papier. :-)


Ik mocht hem vandaag op zijn feestje afgeven en blij dat hij er mee was.
En ik natuurlijk ook.
Mister Monkey heeft zo van die heerlijk lange armen, benen en een staart zoals het echt hoort bij een knuffelaap.

En hier is hij dan:


(zittend ongeveer 25 cm groot)

Groetjes
Astrid

1 opmerking:

  1. Hij is echt leuk geworden. Lekker groot om mee rond te lopen :)

    BeantwoordenVerwijderen